راهنمای خرید کانکس

کانکس ساندویچ پانلی
87 / 100

راهنمای خرید کانکس

عموماً، خرید کانکس‌های ویلایی را می‌توان در دو دسته کلی مشاهده کرد که شامل: کانکس ویلایی ساندویچ پنل و کانکس ویلایی سایدینگ می‌شود. در ادامه، به طور مختصر به هرکدام از این دسته‌ها اشاره می‌کنیم.

راهنمای خرید کانکس ساندویچ پنل

این دسته از سازه‌های ساختمانی از پنل‌های سقفی و دیواری تشکیل شده‌اند. ضخامت این کانکس‌ها معمولاً بین 4 تا 10 سانتیمتر است. این محصولات در برابر سرمای شدید و گرمای زیاد محیط، مقاومت قدرتمندی ارائه می‌دهند. به همین دلیل، در مناطق با آب و هوای سخت، اغلب از این سازه‌ها استفاده می‌شود. یکی از مزایای این سازه‌های ساختمانی، قابلیت تفکیک قطعات آن‌هاست که به شما امکان می‌دهد قطعات کانکس خود را جدا کرده و به محل مورد نظر منتقل کنید.

راهنمای خرید کانکس ویلایی سایدینگ

این دسته از سازه‌های ساختمانی، از چارچوب‌های فلزی محکم ساخته شده‌اند و با استفاده از چندین ستون تشکیل می‌شوند. طی فرایند ساخت این محصولات،

از ورق‌های دیواری و سقفی استفاده می‌شود و آنها به شکل افقی بر روی ستون‌ها قرار می‌گیرند. این سازه‌ها زیبایی زیادی به محیط ارائه می‌دهند. عایق‌بندی این محصولات بوسیلهٔ پلی استایرن انجام می‌شود. در این حالت، مادهٔ عایق بین ستون‌ها قرار می‌گیرد.

مزایای استفاده از خرید کانکس

در سال‌های اخیر، با تأکید بر اهمیت محیط زیست و حفاظت از منابع طبیعی، ساخت واحدهایی که کمترین خسارت را به محیط زیست وارد می‌کنند، توجه زیادی جلب کرده‌اند. به همین دلیل، سازه‌های پیش‌ساخته مانند کانکس‌ها جایگزین سازه‌های سنتی شده‌اند. این اقدام، علاوه بر حفاظت از محیط زیست، امکانات زیادی را به ارمغان می‌آورد. مزایای استفاده از کانکس عبارتند از:

  • بهره‌وری بالا در زمان و هزینه (با استفاده از مواد پیش‌ساخته)
  • مقاومت در برابر زلزله (استفاده از مصالح سبک مانند پانل‌های ساندویچی)
  • قابلیت حمل و نقل آسان (قابلیت مونتاژ و دمونتاژ)
  • بهره‌وری انرژی (استفاده از عایق‌های حرارتی به‌ویژه در پانل‌های ساندویچی)
  • امکان ذخیره‌سازی (امکان ذخیره کردن تعداد زیادی کانکس و استفاده در زمان‌های نیاز)
  • تنوع در طراحی برای کاربری‌های مختلف
  • افزایش همدلی با محیط زیست

ویژگی‌ها و مشخصات فنی کانکس

کانکس‌ها فقط از جنس آهن نیستند! احتمالاً تصور عمومی از کانکس یک ساختمان چهاردیواری آهنی است، اما باید گفت که این تعریف بیشتر به کانتینرها صدق می‌کند. بیایید به ویژگی‌ها و مشخصات فنی کانکس نگاهی بیندازیم. کانکس به‌طور کلی از دو قسمت تشکیل شده است:

  • ساختار و چارچوب
  • پوشش و سقف

با توجه به انواع مختلف، روش‌های متعددی برای ساخت کانکس وجود دارد که این تنوع به دو دلیل است؛ انواع متعدد مواد اولیه و کاربردهای گوناگون این سازه. علاوه بر این، عمومیت استفاده از این ساختارها تأیید شده است.خرید کانکس

خرید کانکس

conex-abdi
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *