خرید کانکس

کانکس
88 / 100

 

خرید کانکس

به طور کلی، خرید کانکس‌های ویلایی را می‌توان در دو دسته کلی دسته‌بندی کرد که شامل: کانکس ویلایی ساندویچ پنل و کانکس ویلایی سایدینگ. در ادامه، به توضیح کوتاه هر یک از این دو نوع کانکس خواهیم پرداخت.

خرید کانکس ساندویچ پنل

این نوع سازه‌های ساختمانی از پنل‌های سقفی و دیواری تشکیل شده‌اند. ضخامت این کانکس‌ها متغیر است و از 4 تا 10 سانتیمتر می‌باشد. این محصولات توانایی مقاومت قابل توجه در برابر سرمای شدید و گرمای زیاد محیط را دارند؛ بنابراین بیشتر در مناطقی با آب و هوای سخت استفاده می‌شوند. یکی از مزایای این نوع سازه‌های ساختمانی، قابلیت جداسازی قطعات آن می‌باشد. به همین دلیل، می‌توانید قطعات کانکس خود را جدا کرده و به محل دلخواه خود منتقل کنید.

خریدکانکس ویلایی سایدینگ

این نوع سازه‌های ساختمانی از اسکلت فلزی قوی تشکیل شده‌اند و با استفاده از چندین ستون ساخته می‌شوند. در فرآیند ساخت این محصولات، از ورق‌های دیواری و سقفی استفاده می‌شود و این ورق‌ها به صورت افقی بر روی ستون‌ها قرار می‌گیرند. آن‌ها زیبایی زیادی به محیط اطراف می‌بخشند. عایق‌بندی این محصولات از طریق پلی استایرن انجام می‌شود. در این روند، ماده عایق بین ستون‌ها قرار می‌گیرد.

مزایا و فواید استفاده از خرید کانکس

در دهه‌های اخیر با تأکید بر اهمیت حفظ محیط زیست و استفاده بهینه از منابع طبیعی، سازه‌هایی که کمترین آسیب‌ها را به محیط زیست وارد می‌کنند، توجه ویژه‌ای به خود جلب کرده‌اند. به همین دلیل، سازه‌های سنتی جای خود را به سازه‌های پیش‌ساخته از جمله کانکس‌ها داده‌اند. استفاده از این سازه‌ها به عنوان الگوی ساخت و ساز، نیاز به خرید زمین و منجر شدن به از بین بردن خاک را کاهش می‌دهد. این موضوع تنها یکی از مزایای استفاده از سازه‌های پیش‌ساخته است که برای تمام افراد به اهمیت توجه دارد. علاوه بر مسائل محیط زیست، صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها از جمله مزایای اساسی خرید کانکس برای افراد حقیقی و حقوقی محسوب می‌شود. در ادامه به برخی از مزایای استفاده از کانکس اشاره خواهیم کرد.

  • سرعت در ساخت و نصب (استفاده از مواد از پیش ساخته)
  • مقاومت در برابر زلزله (استفاده از مصالحی با چگالی کم مانند پانل‌های ساندویچی)
  • قابلیت جابجایی (از جمله مزایای کانکس‌ها که مونتاژ و دمونتاژ را آسان می‌کند)
  • کاهش تلفات انرژی (استفاده از عایق‌ها در دیواره‌های کانکس، به‌ویژه از نوع پانل‌های ساندویچی)
  • امکان انبار‌کردن (امکان انبار کردن تعداد زیادی کانکس و استفاده در زمان‌های لازم)
  • امکان سفارش طرح‌های مختلف برای موارد مختلف استفاده
  • محافظ محیط زیست

ویژگی‌ها و مشخصات فنی کانکس

کانکس‌ها فقط از جنس آهن نیستند! ممکن است بسیاری از افراد تصور کنند کانکس یک ساختمان چهاردیواری آهنی است، اما باید گفت که این تصور بیشتر برای کانتینرها صدق می‌کند. ما به مشخصات فنی کانکس می‌پردازیم. این سازه از دو بخش تشکیل شده است:

  • ساختار و شاسی
  • پوشش بدنه و سقف

برای ساخت کانکس‌ها از انواع مختلف مصالح استفاده می‌شود و این تنوع به دلیل وجود گزینه‌های متعدد برای انتخاب مصالح اولیه است. به علاوه، کاربردهای متنوعی برای این سازه وجود دارد.

خرید کانکس

conex-abdi
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *